Jak pozostać w kontakcie na odległość? To, co robisz na własną rękę, jest ważniejsze niż myślisz

0
173
Jak pozostać w kontakcie na odległość? To, co robisz na własną rękę, jest ważniejsze niż myślisz


Przez Jennifer Belus. Jennifer ma doktorat z psychologii klinicznej i pracuje jako badaczka na University of Maryland. Jej badania koncentruje się na opracowywaniu interwencji, aby pomóc parom przezwyciężyć problemy ze zdrowiem psychicznym i fizycznym oraz wyzwania związane z relacjami. Jest również współtwórcą Elevate Wellness Retreats, weekendowego rekolekcji skoncentrowanego na pomaganiu parom w zdrowszym łączeniu. Dowiedz się więcej o jej pracy Tutaj.

Więc jesteś w relacji długodystansowych (LDR)? Może
lub twój partner skorzystał z pracy lub możliwości edukacyjnej w innym mieście,
lub kraju. Być może jeden (lub oba) z was jest obecnie wdrożony. A może się spotkałeś
mieszkając w oddzielnych miejscach i każdy z nich przebywał w
Miasta. Niezależnie od przyczyny, pary w LDR wiedzą, że utrzymanie zdrowego
relacja na odległość wymaga pracy! Oczywiście każdy związek wymaga
wysiłków, ale nadrużenie mają wyjątkowe wyzwania, aby utrzymać dobre relacje
Zdrowie.

Dwa główne wyzwania w zakresie najsłabszernych
komunikacji oraz poczucia bliskości i intymności, gdy jesteś fizycznie
przez większość czasu. Utrzymanie tego połączenia jest trudniejsze
gdy jesteś dalekobieżny, ponieważ niektóre ze sposobów, w jakie możesz wykazać się bliskością lub
intymności, której nie możesz zrobić, gdy jesteś daleko od siebie — szybki pocałunek, lekki dotyk lub
nawet kontakt wzrokowy.

Oczywiście, jest bardzo możliwe, aby czuć się podłączony do
partnera, będąc jednocześnie oddzielonym geograficznie; sztuką jest wiedzieć, co robić
i kiedy to zrobić, aby zmaksymalizować intymność i bliskość. Kontynuować
aby dowiedzieć się więcej o tym, co ważne.

Jednym ze sposobów myślenia
ldr

Zamiast myśleć o całej relacji jako o jednej dużej separacji, warto pomyśleć o okresach separacji (kiedy ty i twój partner jesteście fizycznie od siebie na dłuższe odcinki czasu). Każdy z tych okresów separacji ma również przed i po. Podzielmy to.

Przed separacją. Jest to czas, kiedy ty i twój partner jesteście razem, ale spodziewacie się nadchodzącego rozstania. Podobnie jak w poniedziałek rano po spędziliśmy długi weekend razem i jeden z was jest jazdy lub lotu do domu później tego samego dnia.

Podczas separacji. Jest to część dalekobieżna , gdzie jesteś partnerem są fizycznie oddzielone.

Po separacji. Jest to okres, kiedy ty i twój partner są fizycznie zjednoczeni. Dla niektórych par jest to jeden weekend na raz, podczas gdy inne pary mogą zjednoczyć się na miesiąc lub dłużej, ale potem mają dłuższe okresy separacji między nimi.

To przed, w trakcie i po separacji jest cyklem —
fizycznie razem, następnie oddzielić, a następnie wreszcie (po tym, co może czuć się
jak na zawsze) łączysz się. Cykl ten trwa tak długo, jak długo
Ldr. Dlaczego więc myślenie o ldrs w ten sposób pomocne?

Najważniejszym powodem rozpadu LDR w ten sposób jest to, że to, co robisz, aby utrzymać zdrowy związek wygląda inaczej w każdej fazie. Wiele z tego, co jest napisane o LDR koncentruje się na fazie separacji. Teraz oczywiście jest to ważne — fizyczne oddzielenie jest prawdopodobnie większością tego, jak spędzasz czas (fizycznie od siebie, zamiast razem). Ale inne fazy są ważne, aby myśleć o zbyt. Porozmawiajmy więc o tym, co jest pomocne, a co nie, w każdej z tych faz czasu.

Zanim porozmawiamy o tym, co robić w każdej fazie, czy kiedykolwiek myślałeś o własnym LDR w ten sposób wcześniej?

Obrazu

Jak “Ja” i “Oni”
Pasuje do “Nas”?

Zanim zagłębimy się w to, co robić, a czego nie robić, w każdym
fazy LDR, chcę, abyście zastanowili się jeszcze jedną rzecz. Jeśli czytasz wiele o
nadrrze — szukając porady lub wskazówek, jak najlepiej zarządzać relacjami w
odległość — wtedy prawdopodobnie dużo czytasz o tym, co ty i twój partner, Razem, powinny robić. Jak
komunikowania się często. Spędzanie pewnej ilości czasu razem. Sens
skupić się na aspekcie relacyjnej, ale nie jest to jedyny element.

Co każdy z was robi Indywidualnie,
własnych myśli i zachowań oraz tego, w jaki sposób każdy z was włączył swoje szerszej sieci społecznościowej, jak opieranie się na rodzinie
lub przyjaciół o wsparcie, ma wpływ.

W rzeczywistości istnieją trzy wymiary sposobu
utrzymać relację — co każdy z partnerów robi samodzielnie (indywidualnie
wymiar), co para robi razem (wymiar relacyjny) i jak każdy
partner wnosi do swojej szerszej sieci społecznościowej (wymiar sieci).

Przed czytaj dalej, czy rozważałeś indywidualne i sieciowe wymiary podejścia do LDR?

Różne sposoby
Utrzymywanie relacji na odległość — wszystkie nie są sobie równe

Jeśli połączymy fazy LDR (przed, w trakcie i po separacji) z wymiarami utrzymania relacji (indywidualnym, relacyjnym i sieciowym), skończymy z 3 x 3, jak ten (kliknij, aby pobrać plik PDF przedstawiający trzy kąty, których możemy użyć do rozważenia LDR). Kiedy patrzymy na to w ten sposób, pomaga nam zobaczyć, że strategie, których używamy na każdym etapie i w każdym wymiarze, mogą wyglądać inaczej. Strategie te mają wtedy potencjał do pracy mniej lub bardziej dobrze, w zależności od fazy i wymiaru.

Możecie się zastanawiać: “Więc które z nich są dobre? Które z nich
czy powinienem skupić swoją energię na?” Na szczęście dla Ciebie, zrobiliśmy badanie ankietowe na ten temat z
Dorosłych USA w LDRs, które mogą rzucić trochę światła.

Rola
Kilka

Pierwszym zaskakującym odkryciem było to, że
(co para robi razem) w fazie separacji był
znaczenie dla ogólnego samopoczucia w relacjach. Osoby, które się komunikowały
więcej ze swoimi partnerami w czasie, w którym
Satysfakcji.

Jednak to, co para zrobiła przed lub po rozstaniu, nie
nie przewidzieć czyjegoś poziomu zadowolenia z relacji.

Punkt zabrać do domu
oto, że to, co robisz jako para, gdy jesteś fizycznie od siebie wydaje
być najważniejsze dla dobrego samopoczucia w relacjach.
Skoncentruj się mniej na tym, co
dokładnie masz zamiar zrobić, gdy jesteś ponownie i spędzać więcej czasu dowiedzieć się
jak komunikować się ze sobą regularnie, gdy jesteś osobno, aby utrzymać
tego połączenia. Dla niektórych par, które zawierają częste teksty w całym
dzień i krótki telefon w nocy. Dla innych par jest to długi nadrobić zaległości na wideo
rozmawiać wieczorem, ale bardzo mało w ciągu dnia. Ty i Twój partner
aby dowiedzieć się, co działa dla Ciebie, jako jednostki.

Rola
Indywidualne

Teraz, bardziej zaskakujące ustalenia. Kiedy spojrzeliśmy na
indywidualny wymiar utrzymania relacji — myśli i
zachowania poza tym, co robią ze swoim partnerem — odkryliśmy, że poszczególne
zachowania przed, w trakcie i po separacji były związane z relacją
satysfakcji , ale na różne sposoby. Bardziej indywidualnie skoncentrowane zachowania przed i
podczas separacji (np. psychicznie przygotowując się do separacji, zastanawiając się nad
relacji podczas faktycznego oddzielenia), były związane z bardziej
zadowolenia z relacji.

Innymi słowy,
osób, które zaangażowały się w bardziej przygotowanie umysłowe i osobistą refleksję w
fizycznej separacji, a następnie ponownie, gdy byli fizycznie
odłączony od partnera, byli bardziej zadowoleni ze swojego związku
.
Podkreśla to, że to, co robisz na własną rękę, jest ważne dla
zdrowie relacji — nie tylko to, co ty i twój partner robicie razem.

To, co robisz na własną rękę, jest ważne dla zdrowia w twoim związku , a nie tylko tego, co ty i twój partner robicie razem.

Jennifer Belus

Nawet jeśli byłeś w LDR na chwilę, i czujesz się jak masz zdobyć w rytm z oddzielenia i zjednoczenia, proces może nadal zbierać żniwo, fizycznie i emocjonalnie. Poświęcenie czasu na zaplanowanie separacji i dostanie się do właściwej “przestrzeni głowy” może pomóc w przejściu.

Pomaga to również, że po oddzieleniu od partnera,
nadal angażować się w pozytywne przekonania na temat swojego związku. Oczywiście, jeśli
naprawdę walczysz w związku, tylko myślenie pozytywnie nie jest
rozwiąże podstawowy problem. Pomocne może być jednak utrzymanie pozytywnych
myśli pod ręką jako narzędzie relacji, takie jak przypomnienie sobie, że
może wytrzymać odległość.

A kiedy brakuje ci partnera podczas separacji, możesz również zrobić kilka niezależnych wspomnień. Powrót do poprzednich dobrych czasów w związku może być satysfakcjonujący i nadal wzmacniać więź, jaką masz ze swoim partnerem, nawet jeśli oboje nie są razem. (Oto kilka innych sposobów, aby pomóc sobie stać się szczęśliwsi i zdrowsi, gdy jesteś od siebie.)

Chociaż te bardziej indywidualnie skoncentrowane zachowania przed i podczas separacji wydają się dość pomocne, w naszym badaniu, korzystanie z tych zachowań w czasie, gdy para została zjednoczona, było związane z Niższe zadowolenia z relacji. Takie rzeczy jak przetwarzanie ostatnich separacji na własną rękę, gdy ty i twój partner już ponownie się zjednoczył jest prawdopodobnie nieprzydatne, ponieważ odciąga cię od spędzania czasu z partnerem i budowania nowych połączeń.

The Rola
Sieci

A co z rolą sieci w relacji
Konserwacji? Okazuje się, że te zachowania nie mają większego znaczenia. Niezależnie od tego, czy
chcesz podzielić się trochę, lub dużo, z przyjaciółmi lub rodziną o swoim
relacji, nie wydaje się mieć wpływu na to, jak bardzo jesteś zadowolony z
relacji.

Najważniejsze

Oto trzy najważniejsze punkty z tego badania i kilka elementów akcji, które możesz wziąć pod uwagę:

1. To, jak często ty i twój partner komunikujecie się w okresie fizycznego rozdzielenia, wiązało się z satysfakcją z relacji — większa komunikacja wiązała się z większą satysfakcją z relacji.

Za każdym razem, gdy ty i twój partner komunikujecie się, daje to możliwość nawiązywania nowego, głębszego połączenia.

Element akcji: Zastanów się, jak często ty i twój partner komunikujecie się w swoim czasie.

Kiedy komunikujesz się, niezależnie od trybu (tekst, rozmowa telefoniczna, czat wideo) czy ty i Twój partner wykorzystujecie komunikację jako okazję do budowania nowych połączeń ze sobą? Jeśli nie, rozważ zmianę Kiedy Lub Jak komunikujesz się w pierwszym kroku.

Możesz również dostać się do koleiny z Co mówisz. Eksperymentuj z wieczorami z randkami wideo lub eksploruj nowe tematy rozmowy, aby dobrze się bawić i widzieć się w innym świetle.

Obrazu

2. To, co robisz na własną rękę (własne myśli i działania) przed i w trakcie separacji jest tak samo ważne dla satysfakcji z relacji, jak to, co ty i twój partner robicie jako para.

Dostanie się do właściwej “przestrzeni głowy” przed tobą i twoim partnerem oddzielnie może pomóc ułatwić przejście latania solo ponownie. Po rozstaniu możesz wykorzystać ten czas solowy, aby nadal czuć się bliżej swojego partnera, aktywnie zastanawiając się nad pozytywnymi doświadczeniami w związku z przeszłością (jak te wspaniałe wakacje, które zrobiłeś razem latem ubiegłego roku), a także kontynuując pozytywne myśli zorientowane na przyszłość o swoim związku (“Nasz związek może wytrzymać dystans”).

Element akcji: Jakie myśli masz tendencję do przed i podczas fizycznego oddzielenia od partnera? Jeśli są one w większości negatywne, spróbuj zacząć od celowego zastanowienia się nad pozytywną pamięcią. Jest to również w porządku, jeśli niektóre uczucia smutku / tęsknoty pojawiają się, gdy jesteś refleksji, to po prostu oznacza, że dbasz o swojego partnera i wartość relacji.

3. W naszym badaniu większa satysfakcja z relacji przewidywała również większe samopoczucie osobiste.

Ludzie, którzy zgłosili wyższą satysfakcję z relacji, zgłaszali również mniej zaburzeń psychicznych (mniej depresji, lęku) i ogólnie więcej satysfakcji z życia. Korzyścią dla poprawy relacji jest to, że istnieje również duża szansa, że poprawisz swoje samopoczucie w tym procesie.

Element akcji: Zastanów się, w jaki sposób twoje samopoczucie emocjonalne jest związane z satysfakcją z relacji. Zwróć uwagę na to, jak się czujesz w czasach, gdy twój związek kwitnie i kiedy ty i twój partner możecie mieć problemy. Jeśli zauważysz, że te dwa idą w parze dla Ciebie, to tym bardziej powód, aby znaleźć sposoby, aby priorytet zdrowia relacji. Zacznij od włączenia elementów akcji relacji omówionych powyżej i zobacz, jak to może zmienić twoje samopoczucie emocjonalne.

Pokarm do myślenia

Jakie zachowania indywidualne, relacyjna lub sieciowa są zachowaniami, w które się angażujesz przed separacją, w jego trakcie i po separacji?

Użyj podanego wykresu, aby określić zachowania, które obecnie wykonujesz ty (i twój partner). Czy spędzasz wystarczająco dużo energii i czasu na zachowania, które liczą się najbardziej (indywidualne zachowania przed i podczas separacji i zachowania relacji podczas separacji)?

Wielki pakiet dat dla relacji długodystansowych

Obrazu


Bądź w kontakcie, rejestrując się na mój bezpłatny 5-dniowy kurs, LDR ESSENTIALS.


Dowiedz się:

  • 10 zaskakujących sposobów, które wprowadzają w LDR jest dobre dla Ciebie
  • 10 pytań, które należy zadać sobie na początku
  • 3 duże pułapki LDR (i jak ich uniknąć)
  • 4 zabawne zajęcia LDR prawdopodobnie nie próbowałeś, i więcej …