Teraz jest czas, aby wzmocnić swoje małżeństwo, Oto 14 sposobów

0
112
Teraz jest czas, aby wzmocnić swoje małżeństwo, Oto 14 sposobów


Jest to bardzo trudny czas nasze zdrowie emocjonalne i dobre samopoczucie fizyczne są kwestionowane w życiu pandemicznym.  Staramy się dowiedzieć, jak być bezpiecznym, dbać o nasze dzieci i dla wielu, zapewnić nawet podstawowe potrzeby przetrwania są spełnione jak dochód do zapłaty za żywność i schronienie.

Małżeństwo i długotrwałe związki są również biorąc ciężar stresu COVID-19.  Niektóre relacje skorzystały z dodatkowego czasu razem, ale wiele z nich zostały wyciągnięte mocno, zwłaszcza jeśli nie było nierozwiązanych problemów między parą przed.  Lęk może nadwyrężyć już napięty związek.  Dla wielu trzymając rzeczy razem dla siebie i swoich rodzin, małżeństwo nie jest priorytetem.

W tym czasie pary muszą czuć się jak najbardziej bezpieczni, aby przetrwać tę burzę.  Jeśli twoje małżeństwo czuje się odłączony lub w inny sposób zagrożone, znajdź czas, aby go ustabilizować teraz, ponieważ jest to fundament, pod którym spoczywa cała twoja rodzina.

14 sposobów na wzmocnienie małżeństwa

    1. Najpierw załóż maskę tlenową. Kiedy życie jest szalone, ale szczególnie podczas emocjonalnego napięcia pandemii, ci najbliżsi potrzebują, aby ćwiczyć samoopiekę, dzięki czemu możesz być optymalną wersją siebie.  Jeśli jesteś przewlekle zestresowany, niespokojny lub w inny sposób zajęty, twój lover poczuje wpływ, czy spróbujesz go ukryć, czy nie.  Naucz się narzędzi, aby zachować spokój i emocjonalnie regulowane w tym trudnym czasie.
    2. Ponownie otwórz linie komunikacyjne. Teraz bardziej niż kiedykolwiek trzeba ze sobą rozmawiać. Czy wiesz, jak drugi radzi sobie ze wszystkim?  Czy pytałeś?  Czy masz poczucie, jak twój spouse czuje się o związku?  Czy są w porządku?  Bez względu na to, jak wiele się dzieje w twoim życiu, zaplanuj cotygodniową odprawę ze sobą, pozwalając na przeczytanie emocjonalnego stanu twojego małżeństwa.  Daje to również możliwość przetworzenia wszelkich czkawki, które mogły wystąpić, zanim uraza ma szansę zbudować.
    3. Ustaw granice. Gospodarstwa domowe spędzają razem więcej czasu niż kiedykolwiek, co jest zrozumiałe, co prowadzi do napięć.  Pozwól “ja czas” w małżeństwie, nawet jeśli w domu.  Określ, co ten czas jest dla każdego z was.  Na przykład lubisz godzinę nieprzerwanego czytania, zajęcia jogi online, bieg lub projekt domowy.  Czy w domu lub poza domem, potwierdzić sobie nawzajem wybór działań (najlepiej zdrowe) dla ogólnego zdrowia psychicznego.
    4. Napraw relację w razie potrzeby. Jeśli nieumyślnie zraniłeś swojego partnera w jakiś sposób, posiadasz go.  Gdy rzeczy są napięte, łatwo jest pomylić nie wybierając dokładnie swoich słów lub używając tonu, który brzmi surowiej niż miałeś na myśli.  Jeśli czujesz się zraniony przez partnera, daj im znać, aby umożliwić możliwość naprawy relacji.  Zamiatanie rzeczy pod dywan może ostatecznie być bardziej szkodliwe.
    5. Poznaj świat swojego partnera. Jedną z rzeczy, która tworzy attunement w małżeństwie jest poczucie, że oboje są zainteresowani tym, co dzieje się w indywidualnym życiu drugiego.  Czy wiesz, jak twój spouse czuje się o swojej pracy?   Jakie interest i zajęcia przynoszą im radość?  Zadawanie pytań i ciekawość pokazuje, że masz dla siebie znaczenie.
    6. Rozwiązuj różnice w podejściach do coronavirus. Podziały w kraju wokół COVID-19 noszenie maski i strach / nie strach przed wirusem pojawiają się w związkach, gdy opinie rozchodzą.  Konflikt par narasta wokół tych różnic w opinii o tym, jak “być” na świecie.  Strach przed wirusem vs zmęczenie wirusów czasami musi być skierowana do utrzymania małżeństwa tak emocjonalnie bezpieczne, jak to możliwe.
    7. Randka w nocy. To nie jest “flash wiadomości”, ale musi być podana wielokrotnie, jak to jest tak łatwo pozwolić mu spaść z wagonu i następną rzeczą, wiesz, jesteś zarówno uczucie całkowicie odłączony.  Nie trzeba dosłownie “date night” i oczywiście z COVID, rzeczy są nieco ograniczone do działań, ale czas małżeństwa spędzony razem (bez dzieci lub grupy społecznej) pozostaje nie mniej krytyczna.  Na zmianę planując nawet trochę czasu razem, jak spacer po okolicy, kolacja w restauracji na świeżym powietrzu w mieście lub specjalne śniadanie na ganku, zanim dzieci wyjdą.  Nie musi być rozrzutny, aby mieć znaczenie.  Znaczenie jest w wysiłku, który oboje zrobić, aby spędzić “date evening” czas razem.
    8. Pozwólcie sobie nawzajem “być”. Jeśli jesteś żonaty od jakiegoś czasu, mam nadzieję, że już dowiedziałeś się, że twój małżonek jest tym, kim są i prawdopodobnie nie zmienia tego zbyt wiele.  Ożenił się z nimi w 10 sposób!  Tak intuicyjne, jak to brzmi, wielu nadal oprzeć się i lamentować to.  Tylko dlatego, że nie można sobie wyobrazić, jak on może być idealnie treści pobytu w domu i puttering okolice w weekendy (howdy, introwertyk), podczas gdy jesteś zdesperowany, aby zamaskować i zobaczyć ludzi (cześć, ekstrawertyk), sugeruję, że zarówno znaleźć znacznie więcej spokoju razem, jeśli odpocząć i pozwolić innym być.  W tym przykładzie, jeśli potrzebujesz więcej stymulacji społecznej, być może możesz połączyć się ze swoimi dziewczynami, podczas gdy on majstruje w garażu w domu?
    9. Za co jesteś wdzięczny? Wiadomości nie były szczególnie pozytywne przez długi czas, które mogą zaostrzyć negatywności stronniczości dla ciebie indywidualnie i w małżeństwie.  Zamiast znajdować błędy dotyczące siebie nawzajem i relacji, zgłoś się dzielić na głos rzeczami, które cenisz sobie nawzajem i swoim związku.  Nie lekceważ potęgi nawet najmniejszych rzeczy, które dzieją się w ciągu dnia.  “Bardzo podobał mi się czas, który spędziliśmy w nocy, kiedy dzieci poszły spać.  Miło było w końcu połączyć.”
    10. Zrozum, jak każdy czuje się kochany. Pary mogą się potknąć na ten temat, ponieważ często mają zupełnie inne “języki miłości”.  I może być trudno zrozumieć drugą drogę, nie mówiąc już o tym, aby spróbować zaspokoić tę potrzebę.  Na przykład, można uzyskać wiele spełnienia z fizycznego dotyku i uczucia, gdzie inne potrzeby słów afirmacji.  Inne sposoby ludzie czują się kochani są przez czas spędzony, prezenty, a nawet sprzątanie kuchni (akty usług).  Kluczem jest, aby wiedzieć, jak oboje czują się kochani.  Jeśli nie jesteś pewien, zapytaj!
    11. Bądź niezawodny. Jednym z najważniejszych aspektów bezpieczeństwa emocjonalnego w relacjach jest zaufanie.  Im bardziej uważasz, że drugi ma plecy i możesz bezpiecznie skręć w siebie, tym silniejsze będzie wasze małżeństwo.  Obejmuje to lojalność i postępuj zgodnie z.
    12. Daj sobie nawzajem przerwę. Zwłaszcza teraz z poziomem stresu jest chronicznie wyższa, jak ludzie martwią się o tak wiele, błędy zostaną popełnione w małżeństwie.  Missteps się stanie.  Ważne jest nie tylko praktykować samoukady i unikać bicia się, ale także wybaczać sobie nawzajem.  Jeśli trudno jest wam wybaczyć, pomocne może być przyjrzenie się temu.
    13. Wiedzieć, kiedy jesteś w tarapatach. Kiedy niechęć buduje i występuje rozłączenia może być katastrofalne.  Niestety może również podkraść się na swoje małżeństwo.  Przeprowadzono szeroko zakrojone badania wokół czterech najbardziej negatywnych zachowań w związku defensywa, krytyka, kamienne mury i pogarda.  Jeśli którykolwiek z nich występują w relacji, nadszedł czas, aby zająć się przyczynami.
    14. W razie potrzeby poszukaj pomocy. Czasami możesz po prostu utknąć i stwierdzić, że bez względu na to, co próbujesz zrobić, aby poprawić swoje małżeństwo, to nie działa.  Jeśli sprawy posunęły się za daleko lub żadna z was nie ma narzędzi do wykonywania tej pracy, terapia par może być bardzo pomocna.  Sesje terapii wideo stają się normą (podobnie jak w przypadku wielu innych w innych ustawieniach pracy), więc pomoc jest dostępna.  Dobrym źródłem jest Psychology These days Therapist Directory, aby znaleźć kogoś w Twojej okolicy.  Jeśli nie jesteś całkiem gotowy do walki z terapią lub nie jest to niedrogie, sprawdź Relationship Refresher Program Workbook dla par, mój e-book, aby pomóc parom zresetować swoje małżeństwo.

Bezpieczeństwo emocjonalne i zdrowie relacji między ścianami domu są ważniejsze niż kiedykolwiek, zwłaszcza gdy “dom” jest, gdzie wielu z nas spędza tyle czasu.  Jeśli straciłeś z oczu swoje małżeństwo w tym szalonym czasie, nie jesteś sam.  Ale teraz możesz go z powrotem skupić.

ZapiszZapisz

2

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł8 sposobów, aby “przetrwać” relację na odległość
Następny artykułCzy odpychasz mężczyzn?
Damian
Mam na imię Damian i od zawsze interesuję się psychologią. Jako 28 latek potrafię rozpoznać ludzkie potrzeby oraz problemy. Moje hobby to żeglarstwo lecz bardziej interesuje mnie psychologia i człowiek.